Artikel archief

16-01-2015 17:39
Vandaag hebben we met Balou een heerlijke wandeling gemaakt bij de Vessemse meren. Het zonnetje scheen en dit leverde dan ook prachtige foto's op.    Klik hier voor de andere foto's! 
07-01-2015 16:25
Na een tijdje geen nieuwe foto's geplaatst te hebben, hebben wij vandaag (eindelijk) weer nieuwe foto's van Balou op de website gepubliceerd. Zoals jullie kunnen zien is Balou in een half jaartje ontzettend hard gegroeid.      Klik hier voor de andere foto's! 
13-10-2014 11:09
Onlangs ontvingen wij deze prachtige foto's van Bentley en Bugatti, bedankt hiervoor.  Wij kunnen wel zien dat ze het met z'n tweetjes erg goed naar hun zin hebben! 
17-07-2014 15:55
Van de baasjes van Bora ontvingen wij deze prachtige foto's. Wat ontzettend leuk om te zien hoe Bora gegroeid is. 
10-06-2014 17:03
Afgelopen woensdag en donderdag was het dan zover: de puppies van Isa en Rayco zijn naar hun nieuwe baasjes vertrokken. Behalve Balou, die blijft bij ons en komt Isa vergezellen.  Wij willen de nieuwe eigenaren ontzettend veel plezier en geluk met Bora, Bugatti, Bentley en Bayca...
14-04-2014 22:57
De namen van ons B-nestje zijn bekend.  De puppies zullen de de volgende prachtige namen krijgen: Balou, Bora, Bentley, Bugatti en Bayla.  Dit mede dankzij de nieuwe eigenaren.   
13-04-2014 10:59
In de nacht van dinsdag op woensdag zijn de puppies van Isa von Blumenzwiebel en Rayco van de Runderkaal geboren.  Klik hier voor meer foto's van de puppies