Artikel archief

17-04-2016 20:30
Hiep, hiep, hoeraaa! Afgelopen week zijn Cora, Coco, Chita, Cinta, Cas, Cooper en Carlos 1 jaar geworden. Hun baasjes zijn deze dag niet vergeten en maakten deze ontzettend leuke foto's.                           Chita van de...
15-04-2016 13:41
Op 13 april zijn de pups van Isa von Blumenzwiebel en Hefrings-Pride Loyd geboren!  Zoals je op de onderstaande foto kunt zien, gaat het met Isa en haar pups (5 reutjes en 2 teefjes) erg goed. Binnenkort verschijnen er meer foto's van de puppies en Isa.  
30-06-2015 15:19
Ook bij ons kan de vlag uit! Na het succesvol afronden van de puppycursus is Balou nu met een 'Zeer Goed' geslaagd voor de cursus gehoorzaamheid. 
30-06-2015 15:17
Weer een leuk nieuwtje: van Balou zijn röntgenfoto's gemaakt en ook zij is HD (a) en ED vrij! 
30-06-2015 14:43
Hier nog een verlate nieuwsupdate:  De pups van Isa von Blumenzwiebel en Hefrings-Pride Loyd zijn inmiddels al een paar weken vertrokken naar hun nieuwe baasjes. Gelukkig krijgen wij nog regelmatig leuke foto's toegestuurd en kunnen wij zien dat de pups het ontzettend naar hun zin hebben en...
17-04-2015 17:28
De namen van ons C-nestje zijn bekend. De reutjes krijgen de namen Carlos, Cas en Cooper van de Heidekraal en de teefjes zullen Chita en Cinta, Cora en Coco van de Heidekraal gaan heten. Deze prachtige namen zijn bedacht door de toekomstige baasjes, bedankt hiervoor!
15-04-2015 15:01
Hoera, op 12 april zijn de pups van Isa von Blumenzwiebel en Hefrings-Pride Loyd geboren! Maar wat was dat even spannend zeg, de pups zijn namelijk met een keizersnede ter wereld gebracht. Zoals je op de onderstaande foto kunt zien, gaat het met Isa en haar pups (3 reutjes en 4 teefjes) erg goed....
10-04-2015 18:53
Sinds 1,5 week heeft Isa haar  nieuwe kraamhok in gebruik genomen. De uitgerekende datum komt bijna in zicht en het aftellen kan nu echt gaan beginnen. Wij wachten in ieder geval vol spanning af en zijn er helemaal klaar voor! 
09-04-2015 22:16
Het is bijna 12 april en Isa is dus bijna uitgeteld. Ze wordt steeds dikker en de laatste loodjes wegen dan ook zwaar. Nog eventjes geduld, het einde is in zicht! 
09-04-2015 21:41
Hoeraaa, vandaag zijn de honden van ons B-nestje 1 jaar geworden.  De baasjes van Bentley en Bugatti zijn deze dag niet vergeten en maakten onderstaande foto, wat ontzettend leuk! 
Onderdelen 11 - 20 van 28
<< 1 | 2 | 3 >>